| Prispevki

V četrtek, 19. 4. 2018, smo ob petih zjutraj odšli na pot proti Črni gori, natančneje v Podgorico. Do tam smo potrebovali približno 15 ur. Vmes smo imeli še postanke za kavo in lep razgled na morje. V Podgorici smo najprej šli v hotel Bambis, kjer smo se namestili, nato pa v restavracijo Lovac na večerjo.

Naslednji dan se je odvijalo tekmovanje v skupinah, sodelovalo pa je 5 držav, ki so bile nekoč del Jugoslavije. V skupinah smo bili iz različnih držav, ker posamezna država ni smela imeti dveh dijakov v isti skupini. Skupini, v katerih sva sodelovala dijaka iz Slovenije, Matej Hrovat in Albion Mazreku, sta zasedli 1. in 2. mesto.

Ko smo izvedeli rezultate, sta nas dva dijaka iz Podgorice peljala po mestu, da smo si ogledali njihov način življenja. V soboto smo odšli z vlakom do mesta Bar, kjer sva se edina kopala. Potem smo šli na pijačo in se zvečer odpravili nazaj proti hotelu. Z dijaki iz Bosne in Podgorice smo odšli še malo v mesto, nato pa ob petih zjutraj nazaj proti Sloveniji.