| Prispevki

Na tekmovanju Car Mechanik Junior Europe smo tekmovali po dva dijaka iz vsake države, in sicer iz Francije, Slovenije, Turčije, Makedonije, Avstrije, Litve, Slovaške, Poljske in Češke.

V nedeljo,  26. 5. 2019,  smo se ob 6.30 odpeljali proti Poljski. Pot je bila dolga, a je hitro minila. Popoldne smo prispeli v hotel in razpakirali, nato smo si ogledali mesto Poznan.

Naslednji dan smo imeli sprejem v šoli, ki smo si jo tudi ogledali. Ob 14.00 nas je čakal teoretični del tekmovanja. Odgovoriti smo morali na 100 vprašanj v angleščini, povezanih z avtomobili in mehaniko. Po končanem teoretičnem delu smo si lahko ogledali praktične naloge za naslednji dan.

Zjutraj smo se po zajtrku odpravili v šolo in začeli s praktičnimi nalogami. Dobili smo 9 nalog in za vsako smo imeli 30 minut časa. Morali smo diagnosticirati težave pri avtu in jih odpraviti, npr. razstaviti motor in izmeriti obrabo glavne gredi, razdreti zavore in izmeriti obrabo, zamenjati blažilnik …

Naslednji dan smo imeli izlet v zgodovinsko vas koliščarjev in zaključno prireditev z večerjo. Tekmovanje je bilo zanimivo, naučil sem se veliko novega.