| Prispevki

Letos novembra sem z očetom in mamo preživljal počitnice v egiptovskem turističnem mestu Hurghada. Tja smo odleteli z letalsko družbo Adria Airways. Let je trajal skoraj štiri ure. Na letalu smo dobili majhen, a okusen topel obrok in sladico.

Ko smo pristali, smo se takoj počutili bolje, saj nas je pričakalo vroče egiptovsko sonce in 30 °C. Z avtobusom smo se odpeljali v hotel. Tja smo prišli ravno v času večerje. Ko smo se nastanili v sobah, je najprej sledil kratek počitek. Zatem smo odšli na večerjo in jedli, kar nam je »srce poželelo«. Izbirali smo lahko med testeninami, juhami, mesom, zelenjavo in veliko okusnimi sladicami.

Naslednje jutro nas je zbudilo močno sonce že ob šestih zjutraj. Najprej sem odšel na balkon. Imel sem čudovit razgled na bazene. Takoj po zajtrku smo odšli na hotelsko plažo in tam ostali do večera.

Tretji dan smo se odločili obiskati glavno mesto Egipta Kairo. Po šesturni vožnji z avtobusom smo prispeli v prestolnico. Najprej smo si ogledali arheološki muzej, zatem pa obiskali mogočne piramide. Ko stojiš pred njimi, te prevzame neka nenavadna energija, ki jo je težko opisati. Poskusili smo tudi lokalno hrano. Bila je zelo okusna in poceni. Za obrok smo plačali le 4 egipčanske funte, kar znaša 20 centov. Zatem smo se odpeljali nazaj proti 400 kilometrov oddaljeni Hurghadi. Naslednji dan smo se spet sproščali ob številnih hotelskih bazenih.

Dan kasneje smo odšli na safari. Ta je vključeval vožnjo s štirikolesniki po vroči puščavi, kosilo pri beduinih, »rally cross« vožnjo in ogled mini živalskega vrta. Zadnji dan je bil zopet namenjen plavanju, sproščanju in počivanju na hotelskih plažah. Tako se je naše potovanje zaključilo. Iz toplega Egipta smo prileteli nazaj v deževno in mrzlo Slovenijo.