| Prispevki

Čeprav smo že dobro zakorakali v leto 2016, spomini na novoletne počitnice še niso pozabljeni. Dijake smo povprašali, kako so jih preživeli.

Začele so se kar dobro, saj sem bil prva dva dneva sam doma in sem lahko počel, kar sem hotel.

Za božič smo odšli k starim staršem, kjer smo se družili in odprli darila. V soboto smo odšli v Švico v mesto Zürich, kjer smo si ogledali okrašeno mesto, tam smo v manjšem hotelu prenočili in naslednji dan naredili obhod po mestu. Domov smo prišli z velikim nasmeškom na obrazu, saj smo spet doživeli nekaj zanimivega.

Ponedeljek je bil kar zaspan dan, saj sem imel počitnice in sem lahko malo dlje spal. Popoldne sem se dobil s prijatelji, da bi se zmenili, kje bomo preživeli novo leto. Dogovarjanje je tajalo do srede, ker se nismo in nismo mogli zmeniti. Za novo leto smo se s prijatelji dobili pri prijateljici doma in se tam zabavali do jutranjih ur.

Prve dni v letu 2016 sem preživel več časa doma in bil z družino. Te počitnice mi bodo ostale v spominu, saj so bile zanimive in enkratne.

Andraž

novoletne2

Zame so se počitnice začele že zadnji delovni dan, saj smo se po pouku zabavali s prijatelji, šli smo v mesto in v Tivoli.

Prvi dan počitnic sem bil doma, drugi dan pa sem šel k babici, kjer sem preživel tri čudovite dneve. V torek smo si z družino ogledali novoletno Ljubljano, v sredo zvečer pa smo dobili goste iz Sarajeva. Naslednji dan smo skupaj šli na sprehod po Ljubljani. Ko smo se vrnili domov, smo čakali polnoč. Prvi dan novega leta pa smo se povzpeli na Šmarno goro in si z nje ogledali Ljubljano. Vikend pa je bil namenjen počitku.

Počitnice so bile super in nepozabne.

Džan

Prve dni počitnic sem bolj lenaril in poležaval. Veliko prijateljev me je klicalo na pijačo, saj se je bližalo novo leto. Pred silvestrovim smo se s kolegi pogovarjali, da bi ob 22. uri skupaj šli na Šmarno goro, ker smo želeli videli ognjemet, ki se vidi po celi Ljubljani. Vendar se žal ni izšlo, zato sem silvestroval doma, skupaj s starši.

Miha

Med počitnicami sem predvsem lenaril. Pozabil sem na vse šolske obveznosti, dolgo sem spal, igral računalniške igrice in se po Facebooku pogovarjal s prijatelji. Za božič sem bil doma, novoletni večer pa sem preživel z bratrancem in sestrično v mestu. Bilo je zelo veselo.

Jani

novoletne4

Novoletne počitnice sem preživel pri starih starših na Štajerskem. Pomagal sem jim pri vsakodnevnih opravilih, sprehajal psa in se družil s prijatelji. Za božični večer smo imeli zelo dobro večerjo, ob polnoči pa smo šli k maši. Drugo jutro so me pod jelko čakala darila.

Za silvestrovo je bilo super! Najprej silvestrska večerja, potem pa zabava s prijatelji do jutranjih ur. Naslednji dan me je prišlo obiskat še moje dekle, tako da je bil tudi prva dan novega leta nepozaben.